johanna--ostlund

Alla inlägg under maj 2012

Av Johanna Östlund - 1 maj 2012 15:04

Maj månad är kommen, våren är här på riktigt. Vilken vårdag vi haft, solsken och relativit varmt. 


En ledigdag för mig mitt i jobbet, härligt! Det är man inte bortskämd med. Jag har faktiskt gjort lite nytta ute idag. Tagit bort träbitar som sitter på altanen, tror de använde dem för att hålla plasten på plats. Jag har planterat om mina tomatplantor, de har nu en varsin kruka att gro och växa i. 


Ikväll blir jag ensam, Anders ska spela match. Undra vad jag ska hitta på? Ingen aning, men nått blir det säkert. Något inne göra skulle jag tro.


En bra dag!

Av Johanna Östlund - 1 maj 2012 13:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Min prins

 

Min prinsessa

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards