johanna--ostlund

Alla inlägg under november 2019

Av Johanna Östlund - 14 november 2019 10:46

Jäklar i mig vad tiden går. Att vi redan kommit till mitt på november och fått se den första snön. Ja det säger väl allt. Snart är julen här!! Den man längtar och väntar på så här års. Ja i alla fall jag.

Att två nya stjärnor har fått flyttat hem till oss är inte helt ovant. Men det var väl inte direkt glädje när jag ställde fram dom. Nog för att jag kan hålla med om att dom behöver nog byta lampa, men sen så är jag nöjd. Att inte jula där hemma. Vem kunde bry sig mindre.? Men framåt nästa helg kommer nog sakerna fram vare sig han jag bor med tycker det eller inte. För nu vill jag ha jul mys med glögg, pepparkakor och skumtomtar. HEJA JULEN!!

Annars rullar det på där hemma som vanligt. Agnes fick nått konstigt sår bakom örat. Men efter lite rådgivning med bästa bvc så ser det nu mycket bättre ut. Sen har hon vart lite hög tempad ett tag eller ja över en månad. Ja dagis är lite bekymrad och ringer var och varannan dag känns det som. Nog med att påpeka det varje gång vi hämtar. Men efter ännu ett snack med bvc känner jag mig lugn och att jag gör det som är bäst för mitt barn. Hon är inte dålig eller så på nått vis. Så jag har alltid sagt och tror fortfarande att det beror på tänder. Tänder som i och för sig som aldrig vill komma. Men jag är ändå rätt säker på min sak. Dom kommer nog snart. Eftersom hon är svälld på många ställen i tandköttet och har gärna ett eller flera fingrar att tugga på.

Annars är det som vanligt dagarna rullar på med jobb, dagis och skola. Snart är jag ledig. Ska bara jobba sju dagar till. Och nästa gång jag jobbar denna vecka så är det jul sen. När man ser det så är jag rätt säker på att det kommer gå super fort.

Min prins

 

Min prinsessa

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards