johanna--ostlund

Alla inlägg under april 2020

Av Johanna Östlund - 8 april 2020 23:59

Dagar och veckor går... Vi försöker tappert få ihop vardagen så att den ska funka för oss alla. VAB, jobb och skola. Ja för våran snormaja fortsätter att snora. Nu har hon snart vart hemma från dagis i fyra veckor. Jag tycker att vi borde se en förbättring snart. Eller så är det bara som så att vi måste vänta tills den där våren kommer på riktigt. Ja det brukar liksom lösa sig då med sjukorna.

Som sagt annars är det en märklig vardag vi har. Att världen kan bli så här.? Vi jobbar och barnen går i skolan. Vi åker hem och stannar hemma. Ja ibland behöver vi mat och då åker BARA jag. Man vill liksom bara låsa in sig här hemma.

I och med att vi knappt är utan för dörren fick vi tummen ur och tapetsera lite. Vi har väl haft tapeterna hemma i si så där två tre år bara. Det behövdes bara lite corona för att vi skulle få upp dom. Även lite trädgårdsarbete har det blivit.

Jobbmässigt har vi fått lite förändringar. Så jag hoppas att mitt vab konto blir lite mindre nu. Ja nu när Anders bara kommer jobba två dagar i veckan. Det blir nog bra det här också.

Men nu laddar vi upp för ett härligt och ledigt påsklov!!

Tidigare månad - Senare månad

Min prins

 

Min prinsessa

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards