johanna--ostlund

Alla inlägg under oktober 2011

Av Johanna Östlund - 16 oktober 2011 10:41

   

Av Johanna Östlund - 16 oktober 2011 10:29

Välkommen underbara glittriga söndagmorgon. Ja det var lite kyl slaget ute idag, -3 grader när vi klev upp vid åtta tiden. Brrr... 


Under morgonen har vi haft en massa lek och bus. Dock blev Elias trött fort! Undra hur länge han hade vart vaken imorse i sängen? Det kanske var ett tag. För efter ca en timme upp ville inte han vara med något mer. Det blev en massa grin och en del olyckor. Man måste verkligen se upp nu... Det går snabbt i svängarna och vips är en olycka framme. Tur att han är en tuff och stark kille. Oftast blir det bara lite grin och kramar i mammas famn och sedan är det över. Tur det!


Nu som sagt ligger prinsen och sover ute i vagnen. När han vaknar tror jag att vi ska åka in till staden. Vi skulle behöva handla lite. Var lite saker som man inte handlar så ofta som är slut. Kan vara skönt att göra nått, har vart hemma sedan i fredagsmorse. 


 

Av Johanna Östlund - 15 oktober 2011 23:18

Efter att Elias somnat, för ca en och en halv timme sedan, gjorde jag mina vanliga kvällssysslor. Plockade ihop leksaker även lite annat smått och gott, som inte låg på sin plats. Sedan tog jag mig en dusch, otroligt vad skönt det var efter en lång dag. På med myskläderna och sätter mig i soffan och bara slappnar av med tända väl doftande ljus. MYS! Nu kom Anders hem också, ännu mer mys.


Härliga lördagkväll...

Av Johanna Östlund - 15 oktober 2011 23:02

På senaste tiden har den gamla bloggen bara krånglat. Jag har inte kunnat komma in när jag vill, sidan kan inte visas har det bara stått. Vet inte om det har blivit så för er också? Jag fick i alla fall nog och bytte tillbaka hit till bloggplatsen. Tyckte denna sida var bra, förstår egentligen inte varför jag bytte?. Lägga gamalt bakom mig? Hur som haver syns vi här i fortsättningen, för er som vill.

Tidigare månad - Senare månad

Min prins

 

Min prinsessa

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards