johanna--ostlund

Alla inlägg under oktober 2013

Av Johanna Östlund - 1 oktober 2013 23:42

...då har man gjort första skiftet. Med blandade känslor for jag på jobbet. Var tugnt i hjärtat att lämna Ida. Men vad då? Hon har det minst lika bra med sin pappa. Nya jobbarkompisar. En person på hela skiftlaget har jag jobbat med innan. Men kände igen de flesta och allt eftersom kom man in i gänget. Det var faktiskt härligt att komma iväg en sväng och örsa lite med gubbarna. Jo man får nog allt kalla dom det, den yngsta var strax över femtio tror jag. Dessutom kändes det inte allt för tungt att jobba till elva. 


Förmiddagen gick segt. Alltid denna väntan när man ska jobba eftermiddag. Man tar sig inte för någon ting. Måste bli bättre på det så att nått blir gjort.... 


Är äntligen hemma. Känner mig lite trött. Det får nog bli soffan en stund med min sambo innan sängen. 


Nya tag imorgon...

Min prins

 

Min prinsessa

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards