johanna--ostlund

Direktlänk till inlägg 2 juli 2018

Shopping

Av Johanna Östlund - 2 juli 2018 22:23

Tiden verkligen rusar iväg. Hur är det ens möjligt att våran Agnes blir två veckor imorgon? Hade du sagt fem dagar eller nått hade jag hållt med. Vad tiden går....

Vi har mest bara myst på här hemma. Passa på när vi har pappa hemma.

Men under lördagen tog jag med mig alla barnen och åkte till Harmånger för att gå på Backens begagnat. Agnes shoppade lite nya kläder. Elias köpte t-shirts och pokemon. Ida köpte leksaksmat och hello kitty. Nöjda och glada barn!! Ibland kan man fynda.

I söndags var det som alltid dags för veckobyte. Denna gång var det vi som fick säga hejdå till Elias. Men först korv lunch och det obligatoriska kaffet och lek. Agnes sov nästan hela tiden men lite bebisgos blev det också.

Vi fick även besök av Anders mamma och syster med familj. Bebisgos och en lek....

Idag tog vi en hel dag i Sundsvall. Shopping shopping!! Vi tog med oss mamma, för att få lite hjälp. Men även min moster och syster var med. Det blev mest fynd i klädväg. Ja till och med jag hittade lite. Och lite tråkigt som badkarsmatta och sånt. Tiden rusade iväg och klockan blev nästan sex innan vi kom hem. En trevlig dag helt klart! Barnen skötte sig bra. Agnes sov nästan hela tiden från att vi kom fram tills vi var hemma. Duktig flicka!

Väl hemma plockade vi upp allt. Men allra först var det en liten tjej som ville ha lite mat. Sedan har vi mest myst på här hemma. Båda barnen sover, just nu i alla fall. Så det kanske är dags för oss vuxna också att hoppa i säng. Sov medans bebisen sover, visst är det så?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Östlund - 8 april 2020 23:59

Dagar och veckor går... Vi försöker tappert få ihop vardagen så att den ska funka för oss alla. VAB, jobb och skola. Ja för våran snormaja fortsätter att snora. Nu har hon snart vart hemma från dagis i fyra veckor. Jag tycker att vi borde se en förbä...

Av Johanna Östlund - 21 mars 2020 22:38

Det där coronaviruset börjar ta över min vardag. Är det bara jag som känner så? Även om man inte vill.... Det var som att vända på en hand. En vecka gick det hur bra som helst att vara lite snorig och hostig. Till att folk kollar snett på en om ma...

Av Johanna Östlund - 9 mars 2020 21:48

Dagar och tydligen veckorna bara rusar iväg här hemma. Ja livet rullar liksom på och anpassas väldigt mycket efter hur man jobbar. Och nu är jag äntligen ledig, igen! Här hemma avlöser olika sjukdomar varandra tycker jag. Och värst drabbad är Agne...

Av Johanna Östlund - 16 februari 2020 21:49

Söndag och helgen lider mot sitt slut. Ja tänk så fort en helg kan gå när man är ledig. Nu är det bara att ladda upp för jobb och lite mer jobb. Drygt bara att jobba två helger på rad nu. Men men det går det också. Snart snart är jag ledig igen... ...

Av Johanna Östlund - 10 februari 2020 13:44

Har vabruari kommit även till er? Här hemma har ett elakt virus tagit våran älskade Agnes. Ja hualigen 40 graders feber och en massa snor och hosta på det. Som att inte det vore nog har hon även haft lite krupp hosta och nässelutslag. Men peppar pepp...

Min prins

 

Min prinsessa

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards