johanna--ostlund

Direktlänk till inlägg 16 februari 2016

Go'kväll

Av Johanna Östlund - 16 februari 2016 19:16

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är MIN födelsedag. Hurra Hurra Hurra!

Idag är det faktiskt min födelsedag. Men nja jag tror vi börjar skippa den nu. För herre gud jag fyller för sjutton 27 år. Va! När blev jag så gammal? Det känns som en ganska vuxen ålder. Men jag känner mig inte så vuxen. Så jag är nog bara 22 år. Det känns mer lagomt!


En ny vecka har vi sparkat igång. Jag har förmiddag på jobbet. Känner mig allt annat än pigg. Trött och tråkig skulle man kunna sammanfatta hur jag känner mig. Nej ingen bra start för min del på den nya veckan. Hoppas att det blir bättre.


Igår försvann eftermiddagen. Efter jobbet åkte jag snabbt till Forsa för att lämna Elias laddare till surfplattan. Åkte hemåt för att hämta Ida på dagis. Sen liksom dog vi båda. Åt mat och la oss uppe i sängen och kollade film. Ja ni kan nog gissa vad som hände?. Vi somnade! Vaknade vid sex. Fixade lite och klockan tickade på. Ida fick sig ett kvälls bad innan vi la oss igen. Vi somnade som stockar.


Idag efter jobbet hämtade jag Ida på dagis. Strax efter att vi kom hem kom även Anders. Återigen överträffar han sig själv, mannen i mitt liv, och kom hem med en bukett tulpaner. Jag är liksom inte van det. Men jag blev verkligen jätte glad. Jag älskar att ha färska blommor i mitt hem. Älskart! Vi myste på här hemma. Sen kom Lena och Christer på besök. Mer blommor och trissvinst. Ida blev glad och fick leksällskap. Sen blev det middag. Nu jag jag intagit soffan och här tänker jag stanna tills jag ska sova. Tänker drömma mig bort till Ullared ett slag. Längtar tills vi far, om många månader!


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Östlund - 8 april 2020 23:59

Dagar och veckor går... Vi försöker tappert få ihop vardagen så att den ska funka för oss alla. VAB, jobb och skola. Ja för våran snormaja fortsätter att snora. Nu har hon snart vart hemma från dagis i fyra veckor. Jag tycker att vi borde se en förbä...

Av Johanna Östlund - 21 mars 2020 22:38

Det där coronaviruset börjar ta över min vardag. Är det bara jag som känner så? Även om man inte vill.... Det var som att vända på en hand. En vecka gick det hur bra som helst att vara lite snorig och hostig. Till att folk kollar snett på en om ma...

Av Johanna Östlund - 9 mars 2020 21:48

Dagar och tydligen veckorna bara rusar iväg här hemma. Ja livet rullar liksom på och anpassas väldigt mycket efter hur man jobbar. Och nu är jag äntligen ledig, igen! Här hemma avlöser olika sjukdomar varandra tycker jag. Och värst drabbad är Agne...

Av Johanna Östlund - 16 februari 2020 21:49

Söndag och helgen lider mot sitt slut. Ja tänk så fort en helg kan gå när man är ledig. Nu är det bara att ladda upp för jobb och lite mer jobb. Drygt bara att jobba två helger på rad nu. Men men det går det också. Snart snart är jag ledig igen... ...

Av Johanna Östlund - 10 februari 2020 13:44

Har vabruari kommit även till er? Här hemma har ett elakt virus tagit våran älskade Agnes. Ja hualigen 40 graders feber och en massa snor och hosta på det. Som att inte det vore nog har hon även haft lite krupp hosta och nässelutslag. Men peppar pepp...

Min prins

 

Min prinsessa

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards