johanna--ostlund

Direktlänk till inlägg 2 november 2014

Söndag

Av Johanna Östlund - 2 november 2014 21:17

Äntligen söndag och bara ett tolv timmars pass till ledigvecka. Hurra!!!

Morgon före tuppen. Även Ida lyckades vakna. Ignorerade det ett tag. Men när jag var färdig och hörde någon ropa "mamma? mamma?". Då dör mammahjärtat lite och vill gosa en stund. När jag skulle åka blev det dock ledsna miner, inte roligt.

Mot jobbet! En rätt bra dag när jag tänker efter. Fast det var stressigt och flytta ordrar hit och dit. Mer än så kunde vi inte göra.

När jag jobbat klart fick jag äntligen hämta hem min fina kille. Med mig hade jag några paket till Edwin son fyller ett år imorgon. Hoppas ni gillade dom.? Elias verkade i alla fall bli nöjd över presenterna. Han grejade en stund med dom och jag fick tårta och kaffe innan vi for hemåt.

På hemvägen hade jag en hungrig kille. Det blev visst Mc Donalds. Elias åt riktigt bra. Nästan alla pommes och äpplen. Hamburgaren tog han dock inte en tugga av.

Efter maten blev det lite medicin, han har blivit förkyld igen, och sen hopp i säng och läsa boken vi fick i happy mealen. Han somnade fort och nu är det en deckare på fyran som jag kollar på innan det blir sängen. En dag imorgon också.

 
 
Ingen bild

Sara

2 november 2014 22:05

Underbara presenter! Tusen tack igen! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Östlund - 8 april 2020 23:59

Dagar och veckor går... Vi försöker tappert få ihop vardagen så att den ska funka för oss alla. VAB, jobb och skola. Ja för våran snormaja fortsätter att snora. Nu har hon snart vart hemma från dagis i fyra veckor. Jag tycker att vi borde se en förbä...

Av Johanna Östlund - 21 mars 2020 22:38

Det där coronaviruset börjar ta över min vardag. Är det bara jag som känner så? Även om man inte vill.... Det var som att vända på en hand. En vecka gick det hur bra som helst att vara lite snorig och hostig. Till att folk kollar snett på en om ma...

Av Johanna Östlund - 9 mars 2020 21:48

Dagar och tydligen veckorna bara rusar iväg här hemma. Ja livet rullar liksom på och anpassas väldigt mycket efter hur man jobbar. Och nu är jag äntligen ledig, igen! Här hemma avlöser olika sjukdomar varandra tycker jag. Och värst drabbad är Agne...

Av Johanna Östlund - 16 februari 2020 21:49

Söndag och helgen lider mot sitt slut. Ja tänk så fort en helg kan gå när man är ledig. Nu är det bara att ladda upp för jobb och lite mer jobb. Drygt bara att jobba två helger på rad nu. Men men det går det också. Snart snart är jag ledig igen... ...

Av Johanna Östlund - 10 februari 2020 13:44

Har vabruari kommit även till er? Här hemma har ett elakt virus tagit våran älskade Agnes. Ja hualigen 40 graders feber och en massa snor och hosta på det. Som att inte det vore nog har hon även haft lite krupp hosta och nässelutslag. Men peppar pepp...

Min prins

 

Min prinsessa

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards