johanna--ostlund

Direktlänk till inlägg 22 juli 2013

Lugn start på veckan

Av Johanna Östlund - 22 juli 2013 19:37

Vi fortsätter på det lugna temat. Vilket jag tycker är en kanon start på veckan...


En rätt tidig morgon och en död mamma. Men så är det och det visst jag ju. Efter lite soffsovning blev det bättre. Sen satt vi i soffan och hade det bra hela förmiddagen.


Sen var det bara att ta tag i dagen. Vika tvätt, tvätta några maskiner, ta ur diskmaskinen. Ja ni vet det vardagliga och rätt tråkiga.


Solen visade sig idag också. Men någon värme skulle jag inte vilja påstå att det var. Men framåt eftermiddagen när jag inte hade tid att sitta ute och njuta ja då blev det rätt skönt och härligt. 


Vi skippade Idas sena eftermiddagslur idag. Hon blev inte trött förens efter fem och då var det på tok för sent för att sova. Istället fick jag försöka underhålla henne så gott det gick. Till sex stog jag ut då var hon inte ett dugg rolig. Hon somnade på fem röda. Har redan vaknat för mat, då hon inte var intresserad av kvällsätning när hon somnade. Peppar peppar nu hoppas jag att hon sover för natten.


Jag själv har bänkat mig i soffan. Tänkte läsa lite bok men hamnade här istället och kolla rean på några webbutiker. Fastnade för laredoute, lätt att man glömmer den. Hittade ett par jeans åt mig och några tröjor åt Elias för en billig peng som jag försöker beställa hem, verkar vara segt och kommer ingen vart. Suck! 


Lillhöna kan sitta själv rätt bra nu.

 

 

Operation tabort skorv är påbörjad. Fullt med olja i håret över natten. Hoppas att mycket går att tabort imorgon.



 


 
 
Ingen bild

kusin mia

22 juli 2013 22:20

Spännande att se om skorvet går bort! Låt mig veta sen ♡

Johanna Östlund

23 juli 2013 10:32

Så där tycker. Kanske skulle haft mer olja?. Får göra någon gång till.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Östlund - 8 april 2020 23:59

Dagar och veckor går... Vi försöker tappert få ihop vardagen så att den ska funka för oss alla. VAB, jobb och skola. Ja för våran snormaja fortsätter att snora. Nu har hon snart vart hemma från dagis i fyra veckor. Jag tycker att vi borde se en förbä...

Av Johanna Östlund - 21 mars 2020 22:38

Det där coronaviruset börjar ta över min vardag. Är det bara jag som känner så? Även om man inte vill.... Det var som att vända på en hand. En vecka gick det hur bra som helst att vara lite snorig och hostig. Till att folk kollar snett på en om ma...

Av Johanna Östlund - 9 mars 2020 21:48

Dagar och tydligen veckorna bara rusar iväg här hemma. Ja livet rullar liksom på och anpassas väldigt mycket efter hur man jobbar. Och nu är jag äntligen ledig, igen! Här hemma avlöser olika sjukdomar varandra tycker jag. Och värst drabbad är Agne...

Av Johanna Östlund - 16 februari 2020 21:49

Söndag och helgen lider mot sitt slut. Ja tänk så fort en helg kan gå när man är ledig. Nu är det bara att ladda upp för jobb och lite mer jobb. Drygt bara att jobba två helger på rad nu. Men men det går det också. Snart snart är jag ledig igen... ...

Av Johanna Östlund - 10 februari 2020 13:44

Har vabruari kommit även till er? Här hemma har ett elakt virus tagit våran älskade Agnes. Ja hualigen 40 graders feber och en massa snor och hosta på det. Som att inte det vore nog har hon även haft lite krupp hosta och nässelutslag. Men peppar pepp...

Min prins

 

Min prinsessa

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards