johanna--ostlund

Direktlänk till inlägg 6 maj 2013

Hur kan man sakna någon så mycket efter så kort tid?

Av Johanna Östlund - 6 maj 2013 08:41

I vanliga fall barukar det ändå kunna vara lite skönt just precis när Elias åkt till sin pappa. Lite andrum så där. Känns liksom som att han kanske åkt till sin mormor och morfar och sovit över en natt eller så. Första och kanske andra dagen brukar kunna kännas rätt bra ändå. 


Men inte den här gång. Vet inte vad det är. Jag hade gjort vad som helst igår kväll för att få ha honom i min säng och gosa tätt in till. Lukta på hans hår. Pussa hans kind. Och bara ligga och kolla på mitt underverk. 


Nått jag är så himla glad över är att Elias bonusmamma/plastmamma you name it eller ska vi bara säga Sara. Hur som helst. Jag är glad att hon skriver blogg. Varje dag sitter jag och väntar på det där inlägget. Väntar med spänning! Vad har Elias gjort idag? Gick det bra på dagis? Åt han bra och vad åt han? Har de vart ute och lekt? Ja men ni fattar! På så sätt känns det lite som att jag får vara med under hans vecka hos pappa och Sara på ett litet hörn. Sara lova mig att aldrig sluta blogga!?. 


Mamma älskar dig <3

 

 

 
 
Ingen bild

Sara

6 maj 2013 09:48

Förstår att du saknar honom! Jag lovar att aldrig sluta blogga. Men ibland funderar jag på att skaffa lösenord då det finns bittra människor som är "så mycket bättre än alla andra" och inte "behöver en längre".... När man blir en familj märker man så väl vilka som är ens vänner och vilka som gläds med en... och den här gången blev det tydligt. Men låser jag bloggen så får du självklart lösenordet!! :)

Johanna Östlund

6 maj 2013 10:04

Vad tråkigt att höra. Skit i dom och lev ditt liv! Det hoppas jag verkligen!:) För du ska veta att ibland känns det nästan som att jag vart med honom under dagen bara för att jag läst din blogg. Det håller saknaden på lite längre avstånd.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Östlund - 8 april 2020 23:59

Dagar och veckor går... Vi försöker tappert få ihop vardagen så att den ska funka för oss alla. VAB, jobb och skola. Ja för våran snormaja fortsätter att snora. Nu har hon snart vart hemma från dagis i fyra veckor. Jag tycker att vi borde se en förbä...

Av Johanna Östlund - 21 mars 2020 22:38

Det där coronaviruset börjar ta över min vardag. Är det bara jag som känner så? Även om man inte vill.... Det var som att vända på en hand. En vecka gick det hur bra som helst att vara lite snorig och hostig. Till att folk kollar snett på en om ma...

Av Johanna Östlund - 9 mars 2020 21:48

Dagar och tydligen veckorna bara rusar iväg här hemma. Ja livet rullar liksom på och anpassas väldigt mycket efter hur man jobbar. Och nu är jag äntligen ledig, igen! Här hemma avlöser olika sjukdomar varandra tycker jag. Och värst drabbad är Agne...

Av Johanna Östlund - 16 februari 2020 21:49

Söndag och helgen lider mot sitt slut. Ja tänk så fort en helg kan gå när man är ledig. Nu är det bara att ladda upp för jobb och lite mer jobb. Drygt bara att jobba två helger på rad nu. Men men det går det också. Snart snart är jag ledig igen... ...

Av Johanna Östlund - 10 februari 2020 13:44

Har vabruari kommit även till er? Här hemma har ett elakt virus tagit våran älskade Agnes. Ja hualigen 40 graders feber och en massa snor och hosta på det. Som att inte det vore nog har hon även haft lite krupp hosta och nässelutslag. Men peppar pepp...

Min prins

 

Min prinsessa

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards