johanna--ostlund

Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

Bytt en skoda mot en mercedes

Av Johanna Östlund - 16 januari 2012 20:42

Först på schemat idag stog tandläkaren. Gick bra hade inga hål. Men fick höra om den där förbaskade tandtråden, IGEN! Jaja jag har förstått att de är super men man kanske inte orkar. Borde försöka göra det till en vana, men brukar liksom rinna ut i sanden. Vi får se. Frågade hur jag skulle göra med Elias också. Borsta två gånger, morgon och kväll, med en lite klick tandkräm. Ny vana för lilleman är på väg in.

Sedan hämtade jag fin prinsen hos mormor och morfar. Eller ja vi blev kvar en stund eftersom vi skulle på BVC. Där gick allt bra som jag nämnt tidigare. Allt hade gått bra för dem med barnpassningen också. Roligt att se hur glad han blir varje gång han vart borta en stund och man kommer tillbaka. 

Därefter blev det lite handling till skåpen här hemma. Det stog lite tomma. Hämtade ut min nya dator också. Så himla skönt med en egen dator. Känns inte riktigt som förr men kommer säkert att vänja mig. Men som de sa på P.O hade jag bytt min skoda mot en mercedes. Vi får hoppas att de har rätt. Så jag får väl vara nöjd!

Efter allt detta bar det av hemmåt. Vad skönt att vara hemma. Göra det som man brukar göra. Mysa, leka och ha det allmänt underbart! Nu sover Elias sedan en tid tillbaka och jag tänkte nog hänga tvätten som väntar och plocka in i diskmaskinen. Bara att sätta igång!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Östlund - 8 april 2020 23:59

Dagar och veckor går... Vi försöker tappert få ihop vardagen så att den ska funka för oss alla. VAB, jobb och skola. Ja för våran snormaja fortsätter att snora. Nu har hon snart vart hemma från dagis i fyra veckor. Jag tycker att vi borde se en förbä...

Av Johanna Östlund - 21 mars 2020 22:38

Det där coronaviruset börjar ta över min vardag. Är det bara jag som känner så? Även om man inte vill.... Det var som att vända på en hand. En vecka gick det hur bra som helst att vara lite snorig och hostig. Till att folk kollar snett på en om ma...

Av Johanna Östlund - 9 mars 2020 21:48

Dagar och tydligen veckorna bara rusar iväg här hemma. Ja livet rullar liksom på och anpassas väldigt mycket efter hur man jobbar. Och nu är jag äntligen ledig, igen! Här hemma avlöser olika sjukdomar varandra tycker jag. Och värst drabbad är Agne...

Av Johanna Östlund - 16 februari 2020 21:49

Söndag och helgen lider mot sitt slut. Ja tänk så fort en helg kan gå när man är ledig. Nu är det bara att ladda upp för jobb och lite mer jobb. Drygt bara att jobba två helger på rad nu. Men men det går det också. Snart snart är jag ledig igen... ...

Av Johanna Östlund - 10 februari 2020 13:44

Har vabruari kommit även till er? Här hemma har ett elakt virus tagit våran älskade Agnes. Ja hualigen 40 graders feber och en massa snor och hosta på det. Som att inte det vore nog har hon även haft lite krupp hosta och nässelutslag. Men peppar pepp...

Min prins

 

Min prinsessa

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards