johanna--ostlund

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2011

Dop

Av Johanna Östlund - 29 oktober 2011 18:53

Dagen började tidigt... Vid fem tiden ringde klockan, då var det bara att kliva upp och göra sig i ordning inför dopet. Väckte mina killar strax efter klockan sex och sedan var det bara att sätta sig i bilen. En lång färd väntade, ända ner till stockholm. Lite halv dryg resa men det gick bra för oss alla. Elias satt så snällt, även somnade en stund. Sedan blev det lite svårt att hitta. Men efter lite hysteri kom vi fram och dopet satte igång. Mysigt och fint! Sedan blev det smörgåstårta och vanlig tårta, som vi alla mumsade på inklusive Elias (min lille tiggare). Väldigt fina presenter fick hon också. Sedan blev det dags att åka hem. Väldigt skönt tror jag Elias tyckte, även om han ville ha ganska mycket uppmärksamhet från de andra. Men han var bra nog trött, innan vi knappt hunnit satt oss i bilen sova han min lilla ängel. Han sov ända till gävle eller var det strax efter?. Sov nästan i två timmar i alla fall. Sista biten var inge kul tur att vi tog en paus i Söderhamn, uppskattat av Elias så att han stog ut sista biten hem. Nu har vi vart hemma i ca en och en helv timme. Skönt! Men är grymt trött och slut i hela kroppen. Tror verkligen att höstsnuvan har attakerat oss! Alla tre är lite halv dåliga. Hoppas det vänder snart eller i alla fall inte blir värre för till veckan börjar grisveckan som vi säger på iggesund, jobbar hela veckan lång. 


 

Nu blir det mys och vila resten av kvällen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Östlund - 8 april 2020 23:59

Dagar och veckor går... Vi försöker tappert få ihop vardagen så att den ska funka för oss alla. VAB, jobb och skola. Ja för våran snormaja fortsätter att snora. Nu har hon snart vart hemma från dagis i fyra veckor. Jag tycker att vi borde se en förbä...

Av Johanna Östlund - 21 mars 2020 22:38

Det där coronaviruset börjar ta över min vardag. Är det bara jag som känner så? Även om man inte vill.... Det var som att vända på en hand. En vecka gick det hur bra som helst att vara lite snorig och hostig. Till att folk kollar snett på en om ma...

Av Johanna Östlund - 9 mars 2020 21:48

Dagar och tydligen veckorna bara rusar iväg här hemma. Ja livet rullar liksom på och anpassas väldigt mycket efter hur man jobbar. Och nu är jag äntligen ledig, igen! Här hemma avlöser olika sjukdomar varandra tycker jag. Och värst drabbad är Agne...

Av Johanna Östlund - 16 februari 2020 21:49

Söndag och helgen lider mot sitt slut. Ja tänk så fort en helg kan gå när man är ledig. Nu är det bara att ladda upp för jobb och lite mer jobb. Drygt bara att jobba två helger på rad nu. Men men det går det också. Snart snart är jag ledig igen... ...

Av Johanna Östlund - 10 februari 2020 13:44

Har vabruari kommit även till er? Här hemma har ett elakt virus tagit våran älskade Agnes. Ja hualigen 40 graders feber och en massa snor och hosta på det. Som att inte det vore nog har hon även haft lite krupp hosta och nässelutslag. Men peppar pepp...

Min prins

 

Min prinsessa

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards