johanna--ostlund

Direktlänk till inlägg 15 februari 2017

Gormorgon onsdag

Av Johanna Östlund - 15 februari 2017 09:29

En ny vecka har rullat igång. Den veckan jag mesta dels ska spendera på jobbet. Hittills har den gått otroligt fort och det är jag tacksam för. Ju fler dagar som känns bra är en bonus. Bara fem dagar kvar...


I måndags började jag redan klockan tolv. Så förmiddagen hemma gick i rasande fart, om man säger så. Väl på jobbet gick faktiskt dagen överförväntan. Det kan bli en dryg dag, men den gick bra. Klockan blev elva så jag fick åka hem och sova.


Igår var det dags för en handling. Efter att Ida och jag gjort oss redo för dagen åkte vi till affären. Där väntade ett paket också. För ja det var ju faktiskt alla hjärtans dag. Och jag hade beställt lite till Anders och även barnen. Det blev ingen romantiskt present, men saker han faktiskt behövde. För det hoppas jag att han blev glad. Barnen fick ett varsitt par slalomglasögon. Innan vi for mot dagis och jobb hann vi äta lunch och göra matlåda. Som alltid lika stressigt.


Lämnade en glad tjej på dagis. Och sedan hade jag faktiskt lite tid över. Och vad gör jag då? Jo lite nervös och rädd går jag in på tatueringsstudion dom har här i hudik och bokar en tid. Nu har jag bestämt mig, barnens namn ska hamna på min handled. Åå jag är redan nervös. Väl på jobbet gick dagen faktiskt bra även om man vi hade samma skit som förra veckan. 


När jag kom hem igår stog en fin bukett tulpaner på bordet. Tack min fina älskling.


Idag är det onsdag och jag hoppas att även denna dag går bra och fort. Snart lediga va?


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Östlund - 8 april 2020 23:59

Dagar och veckor går... Vi försöker tappert få ihop vardagen så att den ska funka för oss alla. VAB, jobb och skola. Ja för våran snormaja fortsätter att snora. Nu har hon snart vart hemma från dagis i fyra veckor. Jag tycker att vi borde se en förbä...

Av Johanna Östlund - 21 mars 2020 22:38

Det där coronaviruset börjar ta över min vardag. Är det bara jag som känner så? Även om man inte vill.... Det var som att vända på en hand. En vecka gick det hur bra som helst att vara lite snorig och hostig. Till att folk kollar snett på en om ma...

Av Johanna Östlund - 9 mars 2020 21:48

Dagar och tydligen veckorna bara rusar iväg här hemma. Ja livet rullar liksom på och anpassas väldigt mycket efter hur man jobbar. Och nu är jag äntligen ledig, igen! Här hemma avlöser olika sjukdomar varandra tycker jag. Och värst drabbad är Agne...

Av Johanna Östlund - 16 februari 2020 21:49

Söndag och helgen lider mot sitt slut. Ja tänk så fort en helg kan gå när man är ledig. Nu är det bara att ladda upp för jobb och lite mer jobb. Drygt bara att jobba två helger på rad nu. Men men det går det också. Snart snart är jag ledig igen... ...

Av Johanna Östlund - 10 februari 2020 13:44

Har vabruari kommit även till er? Här hemma har ett elakt virus tagit våran älskade Agnes. Ja hualigen 40 graders feber och en massa snor och hosta på det. Som att inte det vore nog har hon även haft lite krupp hosta och nässelutslag. Men peppar pepp...

Min prins

 

Min prinsessa

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards