johanna--ostlund

Direktlänk till inlägg 18 september 2014

Ledig!!!

Av Johanna Östlund - 18 september 2014 23:44

Äntligen kom torsdag och sista skiftet innan två dagars ledigt. Underbart!!! Är så glad att jag tog dessa dagar, bäst att passa på när tillfälle ges. Plus att jag måste ta ut dessa dagar innan slutet på året.


Förmiddagen hemma gick som vanligt fort. Tycker man inte hinner mer än att kliva upp innan det är dags att fara. Men det blev mys med min fina dotter. Tänkte att jag skulle kolla igenom allt som ska på klädbytardagen imorgon. Äsch det får jag göra imorgon förmiddag. Lite nytta blev gjord, byte av sängkläder. Så inatt kommer jag sova skönt.


Jag var tvungen att åka lite tidigare idag, måsta köpa linsvätska. Har sett att apotek har så jag tänkte att jag kunde svänga in på maxi, enkelt och lätt. Jo visst... Dom hade inte. Kom istället ut med lite annat. Strumpor, nagellack och hårsnoddar åt Ida. Tog apoteket i Iggesund istället.


Sen blev det bråttomt till jobbet. Väl där gick faktiskt tiden rätt fort, för ovanlighetens skull den här veckan. Skit körning men vad gör det när man kan sitta en stund.? Lungt fast ändå inte.


Nu är jag hemma... Två lediga dagar med min familj att se fram emot. Härligt!


    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Östlund - 8 april 2020 23:59

Dagar och veckor går... Vi försöker tappert få ihop vardagen så att den ska funka för oss alla. VAB, jobb och skola. Ja för våran snormaja fortsätter att snora. Nu har hon snart vart hemma från dagis i fyra veckor. Jag tycker att vi borde se en förbä...

Av Johanna Östlund - 21 mars 2020 22:38

Det där coronaviruset börjar ta över min vardag. Är det bara jag som känner så? Även om man inte vill.... Det var som att vända på en hand. En vecka gick det hur bra som helst att vara lite snorig och hostig. Till att folk kollar snett på en om ma...

Av Johanna Östlund - 9 mars 2020 21:48

Dagar och tydligen veckorna bara rusar iväg här hemma. Ja livet rullar liksom på och anpassas väldigt mycket efter hur man jobbar. Och nu är jag äntligen ledig, igen! Här hemma avlöser olika sjukdomar varandra tycker jag. Och värst drabbad är Agne...

Av Johanna Östlund - 16 februari 2020 21:49

Söndag och helgen lider mot sitt slut. Ja tänk så fort en helg kan gå när man är ledig. Nu är det bara att ladda upp för jobb och lite mer jobb. Drygt bara att jobba två helger på rad nu. Men men det går det också. Snart snart är jag ledig igen... ...

Av Johanna Östlund - 10 februari 2020 13:44

Har vabruari kommit även till er? Här hemma har ett elakt virus tagit våran älskade Agnes. Ja hualigen 40 graders feber och en massa snor och hosta på det. Som att inte det vore nog har hon även haft lite krupp hosta och nässelutslag. Men peppar pepp...

Min prins

 

Min prinsessa

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards