johanna--ostlund

Direktlänk till inlägg 13 april 2014

Garderob koll

Av Johanna Östlund - 13 april 2014 21:11

Ikväll har jag kollat igenom barnens garderober. Vad behövs det mer av? Har dom tillräckligt med sommarkläder? Lite varmare kläder? Ja det är just de som är frågan.


Elias har en rätt välfylld garderob. Mängder med kläder. Han har samlat på sig en hel del shorts. Jag som trodde att det var brist på den varan. Nejdå. En aning mer t-shirts skulle han nog behöva. Det är nog allt i kläd väg. Innan han är helt sommar klar ska jag fixa ett par sandaler. Uj så svårt. Vet vad jag vill ha, men tycker de är mycke pengar. Vi får se vad det blir i slutändan. 


Ida hade jag noll koll på. Mitt motto på klädbytardagarna - ta det du tycker är fint och kommer använda. Därför kan det bli mycke av en sak och lite av nått annat. Just nu är det lite obalans i hennes nästkommande storlek. Många sommarklänningar, leggins och t-shirt. De lite varmare kläderna lyser med sin frånvaro. Inte riktigt kanske. Men skulle absolut behöva mer långärmade tröjor och något par mjukisbyxor. Antar att det inte kommer vara bara solsken i sommar. Dessutom har hon börjat använda storlek 86 lite grann. 


Några fynd har jag gjort på tradera och beställde lite nytt från H&M, bara för att jag blev kär i t-shirten. Funderar om jag ska försöka ta mig till Delsbo nått tag och kolla in säcken där. Vad gjorde man utan dessa andrahandsval?. Älskar!


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Östlund - 8 april 2020 23:59

Dagar och veckor går... Vi försöker tappert få ihop vardagen så att den ska funka för oss alla. VAB, jobb och skola. Ja för våran snormaja fortsätter att snora. Nu har hon snart vart hemma från dagis i fyra veckor. Jag tycker att vi borde se en förbä...

Av Johanna Östlund - 21 mars 2020 22:38

Det där coronaviruset börjar ta över min vardag. Är det bara jag som känner så? Även om man inte vill.... Det var som att vända på en hand. En vecka gick det hur bra som helst att vara lite snorig och hostig. Till att folk kollar snett på en om ma...

Av Johanna Östlund - 9 mars 2020 21:48

Dagar och tydligen veckorna bara rusar iväg här hemma. Ja livet rullar liksom på och anpassas väldigt mycket efter hur man jobbar. Och nu är jag äntligen ledig, igen! Här hemma avlöser olika sjukdomar varandra tycker jag. Och värst drabbad är Agne...

Av Johanna Östlund - 16 februari 2020 21:49

Söndag och helgen lider mot sitt slut. Ja tänk så fort en helg kan gå när man är ledig. Nu är det bara att ladda upp för jobb och lite mer jobb. Drygt bara att jobba två helger på rad nu. Men men det går det också. Snart snart är jag ledig igen... ...

Av Johanna Östlund - 10 februari 2020 13:44

Har vabruari kommit även till er? Här hemma har ett elakt virus tagit våran älskade Agnes. Ja hualigen 40 graders feber och en massa snor och hosta på det. Som att inte det vore nog har hon även haft lite krupp hosta och nässelutslag. Men peppar pepp...

Min prins

 

Min prinsessa

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards